A zsírégetés 12 aranyszabálya

SPEEDFIT | 2018.10.28 8:37

 Elhatározta, hogy tényleg lead néhány kilót? Végre látni szeretné a hasizmait? Minden fontos információ, amely a szálkásításhoz szükséges, megtalálható ebben a cikksorozatban.
1.számú szabály: Csökkentse a bevitt kalóriák számát!
 
Az első lépés igazából egyszerű matematika:kevesebb kalóriát kell bevinnie, mint korábban.A kalóriadeficit létrehozásával / kevesebb kalóriát visz be, mint amennyit eléget/ a teste feléli a zsírtartalékokat, s ezzel komoly lépést tesz a fogyás felé.
 
Mit tegyen pontosan? Egy átlagos életvitelű ember kb. 30 kilokalóriát éget el testkilogrammonként. Ez egy 80 kg-os férfi esetében 2400 kcal. Feltéve, hogy fokozza a fizikai aktivitását/ pl.edzésekkel/, emellett pedig csökkenti a bevitt kalóriák számát testkilogrammonként 25 kcal-ra/ iménti példánknál maradva ez 2000 kcal/, biztosan égetni kezdi nem kívánatos zsírpárnáit.Hogyan tudja legegyszerűbben redukálni a kalóriákat?
 
Iktassa ki ételei közül azokat, amelyek feleslegesen sok zsírt tartalmaznak: vajat, hagyományos étolajokat, mártásokat, teljes zsírtartalmú tejtermékeket, zsíros húsokat és felvágottakat… Teste zsírszükségletét fedezze egészséges forrásokból, amelyek megtalálhatók a halhúsban, oliva-és lenmagolajban,natúr dió-és mogyorófélékben.A lényeg: ezeket is mértékkel fogyassza!
 
2.számú szabály: Kontrollálja a szénhidrátbevitelét!
 
A kalóriák csökkentése mellett döntő tényező a test hormonrendszerének megfelelő működése.A zsírégetés ezzel is összefüggésben van.Amit itt meg kell értenie, az a következő: az úgynevezett rossz szénhidrátok/ ezekről picit később/ túlságosan nagy inzulin hormon kibocsájtást eredményeznek, melynek többek között az is következménye, hogy teste raktározni kezdi a zsírt.
 
Nem minden szénhidrát egyforma. A  rosszak , amelyek közé főleg a gyorsan megemészthető szénhidrátok tartoznak, az ön számára károsak, így le kell csökkentenie a fehér lisztből készült termékek, a hagyományos agyoncukrozott müzlik-és gabonapelyhek,édességek, kekszek fogyasztását. Ezzel ellentétben javasolt a lassú felszívódású szénhidrátok bevitele, mint amilyenek a teljes kiőrlésű lisztből készült pékáruk és tésztafélék,zabpelyhek,burgonya, rizs, zöldségek, gyümölcsök stb.
 
Mit tegyen pontosan?
Válogasson a jó szénhidrátok közül, és emellett csökkentse a naponta bevitt szénhidrát mennyiségét a negyedével!Például, ha eddig egy egész fehér kiflit evett reggelire, most teljes kiőrlésűt egyen ,abból is csak háromnegyed nagyságot. Higgye el, megéri!
 
Bővebb információ:
 
Bögi Viktor személyi edzőnél
 
SPEEDFIT-Fitnesz Mindenkinek!
 
 
SPEEDFIT
Fitnesz és Szolárium Stúdió
Győr – Dunacenter
06/96 528-448
 
http://www.speed-fit.hu