Loading...

Bérletek

Már 7.990 Ft / hótól

Csoportos órák

Próbáld ki őket

Nyitvatartás

Győr és Sopron

Kedvezmények

SPEEDFIT kártyával

Személyi edzés

Válassz egy szimpatikus edzőt

Érd el céljaidat! Személyi edzőink garantáltan a segítségedre lesznek.

Megnézem a győri edzőket
Megnézem a soproni edzőket

Szolárium

Barnulj Nálunk

Relaxáció, természetes barnulás és hatékony bőrápolás.

Ismerd meg szoláriumunkat
Barnulást elősegítő termékek

Kiegészítő szolgáltatásaink

Töltődj fel nálunk!

Felfrissülnél masszőrünknél? Mozgásszervi panaszaid vannak?

Masszázs Győrben
Fizioterapeuta Győrben

AKTUÁLIS AJÁNLATAINK

AKTUÁLIS INFORMÁCIÓK

Edzői tanácsadás

Hétköznapokon. Díjmentes.

Fizetési lehetőségek

Válaszd a legkényelmesebbet

Aktualitások

Információk a SPEEDFIT-ből

Edzés

Még több edzés

Edzésterv

Még több edzésterv

Súlyzós edzés mindenek felett

2020. augusztus 3.|Edzésterv|

Régen elmúltak azok a napok mikor kizárólag profi testépítők és atléták emeltek súlyokat. A Physical Activity Guidelines for Americans egyértelműen mindenki számára javasolja, hogy végezzen minimum heti kettő alkalommal teljes testes súlyzós edzést.

Táplálkozás

Még több táplálkozás

Egészséges köretek a rizsen túl

2020. augusztus 10.|Táplálkozás|

Ebben a cikkben 4+1 egészséges köretet szeretnénk bemutatni, melyek nem csak egyszerű diétában, de gluténmentes életvitel és inzulinrezisztencia esetén is alkalmazhatók. Mivel fontos a kiegyensúlyozott és változatos táplálkozás, érdemes mindegyiket belecsempészni az étrendünkbe, így [...]

7 trükk, ami kellemesebbé teszi a diétádat

2020. augusztus 10.|Táplálkozás|

Az emberek szerint két dolog biztos: a halál és az adó. Amikor diétáról van szó, akkor másik két biztos dologra gondolnak: unalom és nehéz munka. Habár tényleg beletelik egy kis erőfeszítésbe, mire kialakítjuk azt a táplálkozási programot, ami a céljaink felé segít, nem kell azonnal fárasztó munkának lennie. Mindegy, hogy a diétád célja a fogyás, az izomépítés vagy akár mindkettő egyszerre, ez a hét tipp egy kis élvezetet is vihet (kalóriák nélkül) az étrendedbe.

Receptek

Még több recept

Egészség

Még több egészség

Rossz a kedved? Eddz és napozz!

2020. augusztus 10.|Egészségmegőrzés|

„Fürödtél” már boldogsághormonokban? Ha csak egyszer is átélted mindezt az életedben, kitörölhetetlenül emlékezni fogsz rá és az élmény hátterére.  Amennyiben veled ez még nem történt meg,  ne habozz, idézd elő magadban! Mindehhez nem szükséges senki és semmi különös, csak te, az edzőcuccod , meg egy kis napfény.  Jó órányi tudatos tréning, csiribí-csiribá, s már meg is mutatkoznak rajtad az első jelek. Vidámabb leszel, színesebbnek látod a világot, és az élet „ szabadság- egén” repülsz majd...

Izomfájdalom? Így előzheted meg!

2020. augusztus 10.|Egészségmegőrzés|

Izomgörcsök társulhatnak edzéseidhez, a célod felé vezető úton: váratlanul és néha minden figyelmeztetés nélkül az egyes izomrostok összehúzódhatnak és így fájdalmat okozhatnak. Ez történhet akár edzés közben, után és gyakran éjszaka is. Az ilyen típusú izomfájdalom gyakran érintheti a lábaidat, combjaikat. Az izomgörcs mindenkit meglephet – akár kezdő-, hobbi- vagy profi sportolóról beszélünk.

Mit kell tudni az extrém fogyásról?

2020. augusztus 10.|Egészségmegőrzés|

A fogyással kapcsolatban mindig a lassú és fokozatos megközelítés a nyerő, de fel lehet gyorsítani a folyamatot. Ami a fitneszt és a fogyást illeti, általában az a legjobb, ha lassan és fokozatosan érünk el eredményeket. Nem kell halálra kardiózni magunkat. Nem kell extrém, túlságosan szigorú diétákat követnünk. Nyugodtan ehetünk néha joghurtfagyit — nem dől össze a világ. A kicsit kockás has és némi boldogság jóval többet ér, mint egy teljesen kidolgozott has és egy megvonásokkal teli élet.

Videók

Még több videó

Kisétálás kézzel

2020. augusztus 10.|Edzés, Edzés videók|

Funkcionális edzések eszköztárában található a „kisétálás kézzel” gyakorlat, mely a bemelegítés vagy az edzés fő részét is képezheti. A gyakorlat végrehajtása közben érezni fogod, hogy nyúlik a combhajlító izmai, a farizmok és a vádli. Aktív igénybevételnek vannak kitéve a váll izmai és a core izmok.

  • Tigrisjárás

Tigrisjárás

2020. május 4.|Edzés, Edzés videók|

Az utánozó mozgások közé tartozik a tigrisjárás, mely egy saját testsúlyos gyakorlat, ahol a saját testsúly biztosítja a terheléshez szükséges súlyt.

Értesülj elsők között legfrissebb híreinkről
és legjobb ajánlatainkról!

Iratkozz fel hírlevelünkre!


A jövőben bármikor leiratkozhatsz hírlevelünkről, ha rákattintasz a leiratkozás linkre a tőlünk kapott e-mailekben, vagy lépj kapcsolatba velünk a info@speed-fit.hu címen.