Loading...

Bérletek

Már 7.990 Ft / hótól

Csoportos órák

Próbáld ki őket

Nyitvatartás

Győr és Sopron

Kedvezmények

SPEEDFIT kártyával

Mostantól védettségi igazolvány és versenyengedély NÉLKÜL tudtok hozzánk jönni edzeni! Sok szeretettel várunk minden sportolni vágyót!

Tájékoztatunk Benneteket, hogy a Kormány 2021. április 25-e és 2021. december 31-e közötti időszakra lehetővé tette a kártyabirtokosok számára, hogy bármelyik alszámláról kifizethessék SZÉP Kártyás költéseiket. Ezen kívül lehetőség van a vásárlás ellenértékét több, különböző alszámlákra indított tranzakcióval is kiegyenlíteni.

Személyi edzés

Válassz egy szimpatikus edzőt

Érd el céljaidat! Személyi edzőink garantáltan a segítségedre lesznek.

Megnézem a győri edzőket
Megnézem a soproni edzőket

Szolárium

Barnulj Nálunk

Relaxáció, természetes barnulás és hatékony bőrápolás.

Ismerd meg szoláriumunkat
Barnulást elősegítő termékek

Kiegészítő szolgáltatásaink

Töltődj fel nálunk!

Felfrissülnél masszőrünknél? Mozgásszervi panaszaid vannak?

Masszázs Győrben
Fizioterapeuta Győrben

AKTUÁLIS AJÁNLATAINK

AKTUÁLIS INFORMÁCIÓK

Edzői tanácsadás

Hétköznapokon. Díjmentes.

Fizetési lehetőségek

Válaszd a legkényelmesebbet

Aktualitások

Információk a SPEEDFIT-ből

Edzés

Még több edzés

Mit teszek, amikor úgy érzem, feladom…

2021. szeptember 13.|Edzés|

Ma nehezen boldogulok. Ha valaha is küzdöttél már azzal, hogy következetes legyél valamiben, ami fontos neked, talán az én harcom is rezonál veled. A következőkre próbálom emlékeztetni magam, amikor úgy érzem, hogy feladnám...

Nyújtószeánsz nem csak izomláz ellen

2021. szeptember 13.|Edzés|

A legtöbben csak az edzések végén szánnak rá időt, pedig a rendszeres nyújtás kifejezetten egészséges, és nem csak az izomláz elkerülése végett. Érdemes a megszokott edzéstervbe legalább heti egy, hosszabb nyújtószeánszot beiktatni. Hogy miért? Most elmondjuk.

Edzésterv

Még több edzésterv

Elég egy héten 3 napot edzeni? Így egészen biztosan.

2021. szeptember 13.|Edzésterv|

Amennyiben egész testet edzel elégnek kell, hogy legyen. Mi is a top 6 alapgyakorlat? Guggolás, felhúzás, fekvenyomás, húzódzkodás , tolódzkodás, karhajlítás. Igen ezek az alapok ami annyit jelent, hogy ezek fogják neked megadni az alap erőt, erő-állóképességet és vázizomzatot, erre tudunk építkezni utána más kiegészítő, akár izolációs gyakorlatokkal.

Fogyj kocogással/futással!

2020. november 30.|Edzésterv|

Kössünk egy fogadást! Lépj fel a világhálóra, s ha három percen belül nem találkozol valamilyen „fogyasztószeres” reklámmal, nyertél!

Táplálkozás

Még több táplálkozás

Mi az a halolaj?

2021. szeptember 6.|Táplálkozás|

A halolaj kétféle omega-3 zsírsavra utaló általános kifejezés: eikozapentaénsav (EPA) és dokozahexaénsav (DHA). Ezek az omega-3 zsírsavak általában halakban, állati termékekben és planktonban találhatók. Az EPA és a DHA zsírsavak részt vesznek különböző biológiai folyamatokban, például a gyulladások szabályozásában, különböző metabolikus folyamatokban és az agyműködésben.

Ez az 5 anyagcsere fokozó segíti a zsírégetésed!

2021. augusztus 23.|Táplálkozás|

Amikor az anyagcseréd valóban beindul, a testzsír szinte magától leolvad: tippjeinkkel fokozhatod a zsírégetést. Aktív anyagcserével hatékonyan serkented a zsírégetést, így könnyebben és gyorsabban fogysz majd - minden baljós anyagcsere-diéta vagy zsírégető készítmény nélkül.

Szuper növényi fehérjeforrások – Ezeket fogyaszd vegánként!

2021. augusztus 23.|Táplálkozás|

Az utóbbi években egyre többen nyitnak a vegán konyha felé és próbálnak áttérni részben, vagy teljesen a növényi étrendre különböző okokból kifolyólag, legyen az etikai, egészségügyi, vagy éppen környezetvédelmi, a lényeg, hogy az életmódváltás első lépése a konyhában kezdődik így vegyünk szemügyre pár alapanyagot, amit érdemes lehet beillesztened az étrendedbe.

Receptek

Még több recept

Zéró kalóriás nasik

2021. augusztus 23.|Receptek|

Ennél egy kis nasit? Próbáld ki Sanne Leenman szinte kalóriamentes ételeit. A legtöbbjük nagyon egyszerűen elkészíthetőek néhány összetevőből, és el is tudod rakni a hűtőbe vagy fagyasztóba.

Mit egyél edzés előtt?

2021. augusztus 23.|Receptek|

Az edzés megkezdése előtt fontos, hogy a raktárakban legyen üzemanyag az optimális ATP termelés, majd pedig az energiaszolgáltatás érdekében. A fokozott izommunka pedig több energiát igényel.

Egészség

Még több egészség

Videók

Még több videó

Formás farizmok csípőfeszítéssel

2020. december 7.|Edzés, Edzés videók|

Miért érdemes ezt a gyakorlatot választani? Mi az a csípőfeszítés és mire jó egyáltalán? A nagy farizom mint core mozgató izom fontos szerepet játszik az egyenes járásban, a lépcsőn vagy emelkedőn való sétában, az ülőhelyzetből történő felállásban valamint a csípő-ízület feszítésében.

VI. SPINRACING MARATON

2020. augusztus 15.|Videók|

2020. Szeptember 27. Start: 15:00, Dunacenter parkoló Nevezési határidő: Szeptember 20. Nevezési díj: 9.500 Ft, mely tartalmazza ingyenes frissítés INKOSPOR termékekkel, gyümölcs biztosítása a rendezvény egész időtartama [...]

Értesülj elsők között legfrissebb híreinkről
és legjobb ajánlatainkról!

Iratkozz fel hírlevelünkre!


    A jövőben bármikor leiratkozhatsz hírlevelünkről, ha rákattintasz a leiratkozás linkre a tőlünk kapott e-mailekben, vagy lépj kapcsolatba velünk a info@speed-fit.hu címen.