7 Tipp Fogyáshoz

Ez a hír frusztráló lehet azoknak, akik hisznek az Instagram influencereknek, teleshop reklámoknak vagy táplálékkiegészítő kampányoknak.

A testzsír felhalmozásnak több egymással kölcsönhatásban lévő okai lehetnek, mint a például a napi testmozgás hiánya, túlzott kalória fogyasztás, hormonális zavar vagy túl sok finomított élelmiszer fogyasztás.

Az izomzat leépülése akkor történik meg mikor nem használjuk őket és elveszítik erejüket, tónusukat és keresztmetszetüket. Ennek a legfőbb oka a helytelen táplálkozás és a mozgás szegény, de mondhatnám inkább edzés szegény életmód.

Ezen okok együtt járulnak hozzá a halott testsúly felhalmozásához és károsítják egészségünket, torzítják külsőnket és okoznak betegségeket hosszú távon. A jó hír, hogy mindig tudunk változtatni kellő eltökéltéggel.

Ahogy már említettem helyi zsírégetés nem létezik. Tehát nincs az a mennyiségű felülés vagy hasprés vagy bármilyen gyakorlat, ami a derekunkról eltünteti a hurkákat. Ha lenne ilyen akkor mindenki felhúzást csinálna, hogy eltűntesse a hátán lévő felesleget.

Csoda gyakorlatok és szerek helyett, ami működik az az életmód váltás hosszú távra berendezkedve. Azonban még így is lehetnek hiányosságaink vagy követhetünk el hibákat.

1. Az ellenállásos edzés elhanyagolása

Annak érdekében, hogy felpörgesd az anyagcserédet és éljél az utólagos zsírégetés előnyeivel egyszerűen muszáj beépíteni az edzéstervedbe a súlyzós edzést. Ez elkerülhetetlen, ugyanis minél nagyobb izomtömeged van annál nagyobb az alapanyagcseréd és annál érzékenyebb vagy az inzulinra. Ráadásul az utólagos zsírégetés a súlyzós edzések után a legintenzívebb jóval meghaladva egy 30-40 perces állóképeségi edzés utóhatását.

2. A diéta szabotálása

Nagyon kevés elég ahhoz, hogy minden erőfeszítésedet a teremben és a konyhában azonnal a kukába dobd azzal, hogy nem megfelelő mennyiségű és minőségű táplálékot fogaztassz. A megfelelő tápanyagbevitellel kezdődik minden, anélkül nincs sem edzés, sem fogyás.

3. Alkohol fogyasztás

Az alkohol grammja 7 kalóriát tartalmaz, ami egy pohár bornál még annyira nem befolyásol senkit viszont ki szokott megállni egy pohár bornál? Az elfogyasztott kalóriák szépen összeadódnak, ráadásul ezek a kalóriák üres kalóriák, úgy, mint a cukor, vagyis nincs bennük semmi tápanyag, amit testünk fel tudna használni így aztán a zsírraktárakat fogják gyarapítani.

4. Tápanyag hiány

Ha nem adod meg a testednek amire szüksége van miért várod el, hogy normálisan működjön. A fehérjék, zsírok és szénhidrátok mellett szüksége van mikrótápanyagokra mint a vitaminok és az ásványi anyagok. A, D, E, K vitamin B vitaminok C-vitamin és az ásványi anyagok, kalcium, magnézium, vas, cink, jód, szelén.

5. Stressz

A stressz hormonok lelassítják a zsírbontást. A mentális és testi egészségünk egyformán mérvadó, ezért a megfelelő pihenés és regenerálódásra szánt idő nagyon fontos. Napi és heti szinten is gondoskodj róla, hogy tudjál pihenni töltekezni, hogy jöjjenek az eredmények az erőfeszítések mellett.

6. Dehidratáltság

A vízfogyasztás kritikus fontosságú mindig. A regenerálódás és méregtelenítés során a víz öblíti át a szervezetet és távolítja el a méreganyagokat. Ha az a célod, hogy jól nézzél ki folyamatosan pótolnod kell a folyadék mennyiségét testeltben, ez megszünteti a bőr alatti víz visszatartást és hidratáltá teszi bőrödet.

7. Nem nyomod elég keményen

Amennyiben motiválatlan vagy nem fogod rávenni magadat, hogy mindig a komfortzónádon túl eddzél. A munka viszont akkor hatékony hogyha eléri azt a szintet, hogy tested a tűréshatárára kerül, így lesz rákényszerítve a fejlődésre. Ebben az esetben egy edző egy tanácsadó vagy egy edzéstárs azonnal a segítségedre lehet.

SPEEDFIT – Fitnesz Mindenkinek! 

Kérdéssel fordulj hozzám bizalommal! 

Gallai Dávid

davidg1@windowslive.com

Forrás: https://www.muscleandfitness.com/workouts/workout-tips/11-reasons-why-you-cant-lose-your-back-fat/

Loading...

Íratkozz fel hírlevelünkre

Értesülj elsők között legfrissebb híreinkről és legjobb ajánlatainkról!


Értesülj elsők között legfrissebb híreinkről
és legjobb ajánlatainkról!

Iratkozz fel hírlevelünkre!


A jövőben bármikor leiratkozhatsz hírlevelünkről, ha rákattintasz a leiratkozás linkre a tőlünk kapott e-mailekben, vagy lépj kapcsolatba velünk a info@speed-fit.hu címen.