Optimális estben már a várandóság ideje alatt oda kell(ene) figyelni arra, hogy a testsúlyingadozás ne legyen  magas.Akkor nem kell elkeseredni, ha ez bekövetkezett, a megoldást a helyes táplálkozás és a megfelelő testedzés kombinációja jelenti.
A táplálkozásban az energetikai egyensúlyra kell törekedni, vagyis több kalóriát kell elégetni, mint amennyit a szervezetbe juttatunk.Ezt legegyszerűbb az édességek, a túlcukrozott ételek és a zsíros élelmiszerek kiiktatásával elérni. A szénhidrátforrások közül ajánlottak a zöldségek, gyümölcsök, mértékkel rizs, teljes kiőrlésű gabonafélék, krumpli, fehérjeforrásként sovány húsféléket, sovány tej-és tejtermékeket, hüvelyeseket ajánlok..A szénhidrátbevitelt főleg a délelőtti / kora délutáni időszakra kell időzíteni, este inkább a fehérjékre kell a hangsúlyt helyezni.( pl. csirkemell, kevés zöldségsalátával). Lényeges a folyadékfogyasztás: napi 2-2,5 liter tiszta víz elfogyasztása segít a célok elérésében.
 
 
Ha kíváncsi vagy a cikk folytatására, látogass el a http://testformazo.com oldalra, ahol még több érdekességet találsz.
 
 
 
SPEEDFIT-Fitnesz Mindenkinek!
 
 
SPEEDFIT
Fitnesz és Szolárium Stúdió
Győr – Dunacenter
06/96 528-448
 
Loading...

Íratkozz fel hírlevelünkre

Értesülj elsők között legfrissebb híreinkről és legjobb ajánlatainkról!


Értesülj elsők között legfrissebb híreinkről
és legjobb ajánlatainkról!

Iratkozz fel hírlevelünkre!


A jövőben bármikor leiratkozhatsz hírlevelünkről, ha rákattintasz a leiratkozás linkre a tőlünk kapott e-mailekben, vagy lépj kapcsolatba velünk a info@speed-fit.hu címen.