Fehérbab

Egy csésze féhérbab több mint 1000 mg káliumot tartalmaz, ami a napi ajánlott mennyiség 30 százalékának felel meg.

Avokádó

Hasonlóan jó mutatókkal rendelkezik ez a zöld húsú gyümölcs is, ezért edzés után érdemes egy pár szelet avokádót enni.

Datolya

Egy csésze datolya is közel 1000 mg káliumot tartalmaz. Nehezebb edzés előtt nyugodtan ehetünk néhány szemet.

Héjában sült burgonya

Egy nagyobb darab burgonya 1600 mg káliumot tartalmaz, ami a napi szükséges mennyiség fele.
 

Mazsola

Szintén kiváló káliumforrás: egy maréknyi kb 1200 mg-ot tartalmaz.
 
 
 
 
Forrás: www.blikk.hu
 
 
 
SPEEDFIT-Fitnesz Mindenkinek!
 
 
SPEEDFIT
Fitnesz és Szolárium Stúdió
Győr – Dunacenter
06/96 528-448
 
https://www.speed-fit.hu
 
 
Loading...

Íratkozz fel hírlevelünkre

Értesülj elsők között legfrissebb híreinkről és legjobb ajánlatainkról!


Értesülj elsők között legfrissebb híreinkről
és legjobb ajánlatainkról!

Iratkozz fel hírlevelünkre!


A jövőben bármikor leiratkozhatsz hírlevelünkről, ha rákattintasz a leiratkozás linkre a tőlünk kapott e-mailekben, vagy lépj kapcsolatba velünk a info@speed-fit.hu címen.