Fűszerezd, panírozd, süsd ki!

SPEEDFIT | 2020.02.03 17:42

Nem, ebben a cikkben nem főzési, sütési tippekről lesz szó. Amennyiben azok közé tartozol, akik képesek a folytonos megújulásra, előre lépésre, akár abba is hagyhatod az olvasást. Ha viszont az edzőterembe látogatók azon nagyjából 90%-át gyarapítod, akik aktuálisan épp megrekedtek a fejlődésben, neked szól az írás.

1/6 módszer:

Van esély arra nézve, hogy még nem hallottál róla. Talán eljött az ideje, hogy beépítsd az edzés rutinodba. Maximalizálja tested anabolikus hormonjainak termelődését, elsőrangúan fejleszti az erőd, új izomrostokat épít.

Fűszerezd, panírozd, süsd ki az izmaid.

Lássuk a konkrét példát a guggolásokra vagy a felhúzásokra:

1.sorozat: 1 ismétlés (a max.súly 95%-val)

2.sorozat: 6 ismétlés (a max.súly. 80%-val)

3.sorozat: megegyezik az elsővel

4.sorozat: megegyezik  a másodikkal

5.sorozat: lásd az elsőt

6.sorozat: lásd a másodikat

Kiemelten fontos az alapos bemelegítés, illetve pár rávezető sorozat elvégzése az első nehéz munkasorozat előtt. Az egyes sorozatok között ajánlott pihenőidő 2-3 perc.

A módszert három- négy héten keresztül használd, addigra maximalizálod az eredményeid.

Jó edzést kívánok!

Bögi Viktor

Edző