tricepsz edzésekor ügyeljünk a megfelelő ellenállás, 12-14 ismétléshez elegendő súly megválasztására, ezzel kímélve a könyökizületeket.

Főként az izolációs gyakorlatoknál, így a tricepsz edzése során is előtérbe kerül az excentrikus kontrakció elve, azaz a gyakorlat negatív, excentrikus szakaszában, mikor a gravitáció ellen dolgozunk, lassú , 2-3 másodperces kontrollált izommunkát végzünk, ezzel növelve az izomrostokban történő feszültséget.

A következő videóban tripcesz gyakorlati variációkat láthattok majd, a helyes kivitelezéshez szükséges információkkal ellátva. Remélem segítenek majd kicsit feldobni az edzéseiteket.

Szücs Péter

Személyi edző

Loading...

Íratkozz fel hírlevelünkre

Értesülj elsők között legfrissebb híreinkről és legjobb ajánlatainkról!


Értesülj elsők között legfrissebb híreinkről
és legjobb ajánlatainkról!

Iratkozz fel hírlevelünkre!


A jövőben bármikor leiratkozhatsz hírlevelünkről, ha rákattintasz a leiratkozás linkre a tőlünk kapott e-mailekben, vagy lépj kapcsolatba velünk a info@speed-fit.hu címen.