Gyakran felmerülő kérdés kezdőknek és haladóknak egyaránt, hogy milyen és mennyi fehérjét fogyasszuk diétánk mellett.

  1. Határozd meg a napi fehérjeigényedet. Átlagosan, egy hobbi testépítő számára a 2g/testsúlykilogramm elég szokott lenni. Diétában lehet picit több.
  2. Számold ki, mennyi fehérjét viszel be a napi étkezéseiddel. Elsősorban az állati eredetű fehérjeforrásokat számold össze, tehát a rizs, a zab, stb fehérjetartalmával ezúttal ne számolj. Nézd meg a különféle ételek kalória adatait (beleértve a fehérjetartalmat is)
  3. Most nézd meg, hogy mennyi a különbség a szilár táplálékkal bevitt fehérjemennyiség és az első pontban kiszámolt fehérjeigény között. Az így kapott érték lesz a az mennyiség, amit fehérjeporral kell pótolnod. Ilyen egyszerű!

SPEEDFIT-Fitnesz Mindenkinek!

SPEEDFIT
Fitnesz és Szolárium Stúdió
Sopron – Alphapark
06/99 505-238

https://www.speed-fit.hu

Loading...
Loading...

Íratkozz fel hírlevelünkre

Értesülj elsők között legfrissebb híreinkről és legjobb ajánlatainkról!


    Értesülj elsők között legfrissebb híreinkről
    és legjobb ajánlatainkról!

    Iratkozz fel hírlevelünkre!


      A jövőben bármikor leiratkozhatsz hírlevelünkről, ha rákattintasz a leiratkozás linkre a tőlünk kapott e-mailekben, vagy lépj kapcsolatba velünk a info@speed-fit.hu címen.