Az edzés megkezdése előtt fontos, hogy a raktárakban legyen üzemanyag az optimális ATP termelés, majd pedig az energiaszolgáltatás érdekében. A fokozott izommunka pedig több energiát igényel.

A raktárak gyors töltésérére a legegyszerűbb módszer egyes gyümölcsök fogyasztása, mivel magas glükóz és fruktóztartalommal bírnak, mint például a banán, a szőlő vagy a datolya.

Ha szeretnél egy finom és egyszerű energiapótló bombát, akkor próbáld ki a datolyagolyót! Majdnem olyan gyorsan elkészülnek, mint amilyen gyorsan visszatöltik a kiürült raktárakat és mindemellé sok más hasznos tápanyag is társul.

Összetevők 10-12 golyóhoz:

  • 300g aszalt datolya (Natúr)
  • 50g kókuszreszelék
  • 2 púpos teáskanál kakaópor (nyers vagy magas kakaó tartalmú)
  • 2-3 teáskanál főtt kávé
  • 2 teáskanál növényi tej
  • csipet só

Elkészítés: A datolyát késes aprítóban 5-8 percig daráljuk, majd hozzáadjuk a többi hozzávalót is, és további pár percig daráljuk, míg nem sűrű masszát kapunk. A masszából kis golyókat formálunk, majd kókuszreszelékbe vagy kakaóporba forgatjuk őket. A végeredmény egy tömény kis desszert, mely felturbózza az edzéseid! Az összetevőket lehet bővíteni magokkal, így növelve az Omega zsírsav bevitelen és a hosszabb energianyújtásban. Hűtőben tárolva napokig eláll.

A golyókat inkább csak edzést megelőzően vagy közben fogyasszuk, főétkezést ne helyettesítsünk vele!

Jó étvágyat!

Havasi Anna

Loading...
Loading...

Íratkozz fel hírlevelünkre

Értesülj elsők között legfrissebb híreinkről és legjobb ajánlatainkról!


    Értesülj elsők között legfrissebb híreinkről
    és legjobb ajánlatainkról!

    Iratkozz fel hírlevelünkre!


      A jövőben bármikor leiratkozhatsz hírlevelünkről, ha rákattintasz a leiratkozás linkre a tőlünk kapott e-mailekben, vagy lépj kapcsolatba velünk a info@speed-fit.hu címen.