Kedves Beáta!

A megfelelő izom-zsír arány kialakításához a kardió edzéseket ellenállásos edzésekkel
( súlyzó és egyéb eszközök ) kell kombinálnod. Ügyelned kell a megfelelő mennyiségű
fehérjebevitelre: 1,6-2g /testsúlykilogramm és a megfelelő mennyiségű pihenésre. Kizárólag
kardió edzéssel, nem fogod elérni a kívánt hatást,ez alatt azt értem,hogy a zsírmennyiség
mellett rengeteg izmot is fogsz veszíteni,ami nem biztos,hogy elnyeri majd tetszésedet.
Tehát ügyelj az edzések során,arra ,hogy kardió és erősítő edzéskombinációkat használj,nem
kell félni a súlyzóktól. Tudtad,hogy egy jól megtervezett és végrehajtott súlyzós edzés több
kalóriát éget el, mint egy 45-50 perces átlag tempójú kardió edzés? További információkért
látogass el a győri SPEEDFIT fitnesz stúdióba,ahol edzőink gondos alapossággal segítenek
céljaid megvalósításában.

Üdv

Ricsi

Loading...

Íratkozz fel hírlevelünkre

Értesülj elsők között legfrissebb híreinkről és legjobb ajánlatainkról!


    Értesülj elsők között legfrissebb híreinkről
    és legjobb ajánlatainkról!

    Iratkozz fel hírlevelünkre!


      A jövőben bármikor leiratkozhatsz hírlevelünkről, ha rákattintasz a leiratkozás linkre a tőlünk kapott e-mailekben, vagy lépj kapcsolatba velünk a info@speed-fit.hu címen.