Kedves Lajos!

Közvetlenül edzés előtt egyáltalán nem ajánlott enni, mivel minden ételnek idő kell, mire kiürül a gyomorból. Mindenkinél más az emésztési folyamatok ideje, de érdemes figyelembe venni, hogy pl. a zsírok, majd a fehérjék felszívódása lassabb, míg a szénhidrátoké gyorsabb. Így tehát ajánlott a magasabb szénhidrát, míg az alacsonyabb zsírtartalmú ételeket választani edzés előtt. Fontos az is, hogyan készült az elfogyasztott étel. A hagymás, fűszeres, olajos ételek lebomlása lassabb, ill. figyeljünk rá, hogy ne fogyasszunk puffasztó ételek és szénsavas italokat. Természetesen fontos a mennyiség is. Ne együk tele magunkat edzés előtt. Inkább együnk többször keveset és figyeljünk az edzés előtti, közben és utáni folyadékpótlásra is.
Minimum egy órának el kell telnie az étkezés és a tréning kezdete között.

Üdv,
Viki

Loading...
Loading...

Íratkozz fel hírlevelünkre

Értesülj elsők között legfrissebb híreinkről és legjobb ajánlatainkról!


    Értesülj elsők között legfrissebb híreinkről
    és legjobb ajánlatainkról!

    Iratkozz fel hírlevelünkre!


      A jövőben bármikor leiratkozhatsz hírlevelünkről, ha rákattintasz a leiratkozás linkre a tőlünk kapott e-mailekben, vagy lépj kapcsolatba velünk a info@speed-fit.hu címen.