Szervusz, Péter!

N. Lóránt vagyok. 4 éve végzem erőfejlesztő edzést! Azt érzem bekötöttek az izmaim. Nehezemre esik mozgáshatárok elérése. Volt egy kisebb szakadásos sérülésem is.

Tudnál segíteni, hogy miben változtassak?

Köszönöm

Üdvözletem Lóránt!

Így látatlanba, először a legfontosabbra, a nyújtásra hívnám fel a figyelmed. Tudom, időigényes és néha feleslegesnek érezzük, de hosszútávon aranyat ér.

Ahogy a sportolókra úgy a teremben edzőkre is vonatkozik, hogy az ízületek normális mozgékonysága és az izomrostok nyúlékonysága nélkül a helyes technikai végrehajtás és a megfelelő testi képességek kifejtése nem megfelelő, vagy éppen nem hatásos.

Az mellett, hogy a kötöttség, a korlátozott mozgáshatárú ízületek, és a rövid izomzat akadályozza például egy súlyzós gyakorlat helyes technikai végrehajtását, gyakran izomsérüléseket is okozhatnak. Egy konditermi edzés végezetével sem szabad egyből zuhanyozni rohanni, igenis szánni kell minimum 8-10 percet a nyújtó és lazító hatású gyakorlatokra. Ennek előnyeit nagymértékben érezhetjük majd mind a teljesítményünkben, mind a helyes technika könnyebb elsajátításában.

Gyere be hozzánk a SPEEDFIT-be, szívesen tanítunk új és hasznos nyújtó technikákat, hogy később önállóan is sikeresen végezhesd!

Sportbaráti Üdvözlettel:

Nagy Péter-Személyi edző

SPEEDFIT
Fitnesz mindenkinek!

Loading...
Loading...

Íratkozz fel hírlevelünkre

Értesülj elsők között legfrissebb híreinkről és legjobb ajánlatainkról!


    Értesülj elsők között legfrissebb híreinkről
    és legjobb ajánlatainkról!

    Iratkozz fel hírlevelünkre!


      A jövőben bármikor leiratkozhatsz hírlevelünkről, ha rákattintasz a leiratkozás linkre a tőlünk kapott e-mailekben, vagy lépj kapcsolatba velünk a info@speed-fit.hu címen.