Kedves Péter!

Nagyon sokat olvasok az edzés és a masszázs közötti összefüggésekről és azok megítéléséről.

Önnek mi a véleménye? 2 hete edzem, összevonhatnám már ezt a két dolgot?

Köszönöm a véleményezést!

H. András

Kedves András!

A sportmasszázs egy nagyon érdekes és hasznos terület. Amennyiben jó szakembert választ, úgy nyugodtan alkalmazza a „sportolást kiegészítő kezeléseként”.

A sportmasszázs a tréning minden fázisában alkalmazható:

  1. Edzések alatt: rövid ideig tartó masszázst alkalmazhatunk két edzésrész között, amikor a sportolónak minden erejére és maximális figyelemre van szüksége.

  2. Felkészítő, bemelegítő masszázs: a verseny előtt 15-20 perccel, mintegy az izomzat bemelegítésére alkalmazható. Relaxáló-, vagy stimuláló (ébresztő) jellegű is lehet.

  3. Helyreállító masszázs: két versenyszám között, a fáradt izomzat ellazítására és annak következő megmérettetésre való felkészítésére alkalmazható.

  4. Sérülések megelőzését célzó masszázs: lényegében megegyezik a helyreállító-, ill. regenerációs masszázsokkal, hiszen akkor, ha az izomzat állapota helyreállt, a rövidülések-, izomcsomók szétoszlatásra kerültek a test teljes egésze ellazult állapotba került és így helyreállt a szervezet egyensúlya, úgy nagy eséllyel a sérülések kockázata is jelentősen csökkent.

Ajánlom szíves figyelmébe stúdiónkat, ahol masszőr is segíti a munkánkat!

Keressen minket bizalommal!

Üdvözletem!

Nagy Péter-Személyi edző 

SPEEDFIT
Fitnesz mindenkinek!


Loading...
Loading...

Íratkozz fel hírlevelünkre

Értesülj elsők között legfrissebb híreinkről és legjobb ajánlatainkról!


    Értesülj elsők között legfrissebb híreinkről
    és legjobb ajánlatainkról!

    Iratkozz fel hírlevelünkre!


      A jövőben bármikor leiratkozhatsz hírlevelünkről, ha rákattintasz a leiratkozás linkre a tőlünk kapott e-mailekben, vagy lépj kapcsolatba velünk a info@speed-fit.hu címen.