Kedves András,

A javaslatom, hogy elsősorban ne kiegészítő edzésben gondolkodjon, hanem a megfelelő táplálkozásra koncentráljon, azt alakítsa ki először. A diétája, tartós súlycsökkentése és az egészsége érdekében is ez lenne a legfontosabb. Alapvető lenne, hogy a cukros, fehérlisztes és zsíros ételeket, cukros italokat kezdje el csökkenteni (nem kell egyik napról a másikra radikális változtatást beiktatni). Innen lehet tovább lépni.

A kocogás mellett én még ajánlanék súlyzós edzést is, heti három alkalommal. Zsírégetés szempontjából is jó hatása van az erőedzésnek, hiszen az alapanyagcserédet is megnöveli és számtalan pozitív hatása mellett segít megtartani, növelni az izomzatot, így a mozgás, a mindennapi feladatok ellátása könnyebb, a test pedig feszesebb, formásabb, definiáltabb lesz!

Sok sikert kívánok!

Viki

Loading...
Loading...

Íratkozz fel hírlevelünkre

Értesülj elsők között legfrissebb híreinkről és legjobb ajánlatainkról!


    Értesülj elsők között legfrissebb híreinkről
    és legjobb ajánlatainkról!

    Iratkozz fel hírlevelünkre!


      A jövőben bármikor leiratkozhatsz hírlevelünkről, ha rákattintasz a leiratkozás linkre a tőlünk kapott e-mailekben, vagy lépj kapcsolatba velünk a info@speed-fit.hu címen.