Kedves András!

A kérdés sok férfi társát foglalkoztatja és végül sokan döntenek úgy, hogy mellőzik a kardió tréninget és csak az izomtömeg növelésére koncentrálnak. Ha egyszerűen akarok válaszolni, ők lesznek azok, aki aztán szép izmos testtel kapkodnak a levegő után, ha fel kell vinni egy fólia ásványvizet a negyedik emeltre. Egyszerűen csak a célnak megfelelően kell végezni! Mérsékelt mennyiség és intenzitás – pl. heti két, három alkalommal, 20-30 perc intenzív séta egy futópadon. Ha Ön nagyon vékony testalkatú, akkor csökkentse minimálisra ezt a jellegű edzést. A kardio tréning fokozza a regenerálódást, optimálisabban kerül az izmokba a bevitt kalória; javítja az étvágyat, ami egy tömegnövelési időszakban nem mellékes. Segíti a zsír anyagcserét, így segít megelőzni egy jelentősebb zsír lerakódást az említett fázisban. Ha súlyzós edzés után végzi, mindenképpen gondoljon a plusz tápanyag utánpótlásra.

Sok sikert kívánok!

Viki

Loading...
Loading...

Íratkozz fel hírlevelünkre

Értesülj elsők között legfrissebb híreinkről és legjobb ajánlatainkról!


    Értesülj elsők között legfrissebb híreinkről
    és legjobb ajánlatainkról!

    Iratkozz fel hírlevelünkre!


      A jövőben bármikor leiratkozhatsz hírlevelünkről, ha rákattintasz a leiratkozás linkre a tőlünk kapott e-mailekben, vagy lépj kapcsolatba velünk a info@speed-fit.hu címen.