Kedves Péter!

40 éves kissé elhanyagolt és túlsúlyos férfi vagyok, aki 2-3 hete látott neki a mozgásnak nagyobb kihagyás után. Célom, hogy visszanyerjem 10 évvel ezelőtti testsúlyomat és erőmet. Eddig, egyelőre kardiós edzéseket végeztem, de kicsit bizonytalan vagyok, hogy vajon megfelelő mennyiséggel és intenzitással hajtom végre mindezeket. Mit ajánlasz, mire figyeljek a biztos fogyás érdekében?

Köszönettel: K. Géza

Kedves Géza!

Először is gratulálni szeretnék, hogy elszántad magad a változtatásra, és egy jobb, egészségesebb élet megvalósítására. Nagyon helyesen tetted, hogy először a könnyebb és biztosabb kardiós edzéseket választottad, főleg akkor, hogyha nem mozogsz annyira a súlyzós, testépítős világban.

A siker akkor a legbiztosabb viszont, ha nem csak ezzel a módszerrel dolgozol, hanem kiegészíted. A zsírégető mozgásformák azok, melyeket hosszabb ideig (40-60 perc) lehet végezni közepes intenzitáson. A szervezet kb. fél óra után nyúl zsírraktárjához, addig másból (pl. szénhidrátból) nyeri az energiát A kardiós edzések során nagyon fontos a zsírégető pulzustartomány betartása. Ez a max. pulzusod (220-életkor) 60-70% közötti tartomány. Ha ezt a tartományt fenntartod a kardió edzésed alatt, akkor a szervezet az energia nagy részét zsírraktárból nyeri. Ezt hívjuk zsírégetésnek. Ez mellet azonban érdemes olyan intenzívebb szakaszokat is beiktatni az edzésedbe, mely során a szervezetedet olyan terhelésnek teszed ki, melynek következtében az edzés után is égeted a zsírt. Mindezek mellett ne feledkezz meg a súlyzós edzésekről sem. Azonban, ha ezekben bátortalan és bizonytalan vagy kérlek, keresd fel termünket, ahol minden kardiós gépen találsz pulzusmérőt, valamint edzőinket, akik szívesen állnak rendelkezésedre mindenben akár edzésről vagy táplálkozásról legyen is szó.

Üdvözlettel:

Nagy Péter

Személyi edző

0670/366-22-41

SPEEDFIT
Fitnesz mindenkinek!

Loading...
Loading...

Íratkozz fel hírlevelünkre

Értesülj elsők között legfrissebb híreinkről és legjobb ajánlatainkról!


    Értesülj elsők között legfrissebb híreinkről
    és legjobb ajánlatainkról!

    Iratkozz fel hírlevelünkre!


      A jövőben bármikor leiratkozhatsz hírlevelünkről, ha rákattintasz a leiratkozás linkre a tőlünk kapott e-mailekben, vagy lépj kapcsolatba velünk a info@speed-fit.hu címen.