Formás farizmok csípőfeszítéssel

2020. december 7.|

Miért érdemes ezt a gyakorlatot választani? Mi az a csípőfeszítés és mire jó egyáltalán? A nagy farizom mint core mozgató izom fontos szerepet játszik az egyenes járásban, a lépcsőn vagy emelkedőn való sétában, az ülőhelyzetből történő felállásban valamint a csípő-ízület feszítésében.

Kisétálás kézzel

2020. augusztus 10.|

Funkcionális edzések eszköztárában található a „kisétálás kézzel” gyakorlat, mely a bemelegítés vagy az edzés fő részét is képezheti. A gyakorlat végrehajtása közben érezni fogod, hogy nyúlik a combhajlító izmai, a farizmok és a vádli. Aktív igénybevételnek vannak kitéve a váll izmai és a core izmok.

Combhajlító dinamikus nyújtása

2020. augusztus 3.|

Egy hatékony dinamikus nyújtás a farizmok és a combhajlító izmainak, illetve a boka- és a csípő ízület mozgástartomány növelésében is nagyon fontos szerepet játszik.

  • Tigrisjárás

Tigrisjárás

2020. május 4.|

Az utánozó mozgások közé tartozik a tigrisjárás, mely egy saját testsúlyos gyakorlat, ahol a saját testsúly biztosítja a terheléshez szükséges súlyt.

Kábeles evezés helyesen

2019. június 8.|

Egy sokak számára ismert, ám gyakran rosszul kivitelezett gyakorlatról, a kábeles evezésről lesz szó ebben a cikkben. Egy rövid videós demoval is szemléltetem az itt leírtakat. Angol nevén cable row, szinte minden hátedzés elmaradhatatlan kelléke, de gyakran figyelmen kívül hagyjuk a preventív, szabályos végrehajtást, ami nem csak gátolhatja fejlődésünket, de hosszú távon akár komolyabb sérülésekhez is vezethet.

2015. 06. 23.

2015. június 23.|

Ismerd meg az Impulse Trainig Zone-t. Rövid videóban láthatjátok, milyen mozgásokat tudtok a segítségével végrehajtani.