5 tipp kajakóma ellen!

2021. november 29.|

Ahelyett, hogy evés után egyszerűen kigombolnád a nadrágodat, és fáradtan roskadnál a székben, inkább tégy megfontolt lépéseket ez ellen. Hihetetlenül produktív vagy reggel, és könnyű számodra a munka, ám a nap közepén valahogy minden összeomlik–és fáradtan dülöngélsz a székedben? Tudjuk, miről beszélsz.

Vásárolj okosan!

2021. november 22.|

Biztosan ismered az érzést, amikor diétázni kezdesz és hirtelen nem is tudod, mit vegyél. Így vagy túl sok mindent pakolsz a kosaradba, vagy hiányzik valami a hűtőből, kamrából. A legjobb megoldás a tervezés. De hogyan fogj hozzá?

Az ősz íze, kínai kel.

2021. november 15.|

Itthon csak néhány éve fedeztük fel, pedig Ázsiában már több ezer éve fogyasztják. Finom és egészséges. Csempészd be az étrendedbe, nem fogod megbánni.

10 őszi étel, amit a dietetikusok szívesen ajánlanak fogyókúra idején is

2021. október 18.|

Míg az ősszel szeretjük magunkat elkényeztetni olyan ételekkel, mint például az almás rétes, a sütőtök pite és a kiadós raguk, az időjárás hűvösével megjelenő sokszínű friss termékek nagyon megkönnyítik az olyan könnyedebb ételek elkészítését, amelyek ugyanúgy ízesek és telítőek.

Veszélyes naponta csak 1200 kalóriát fogyasztani?

2021. október 11.|

Hallottál már arról, hogy soha ne egyél egy bizonyos mennyiségű, például 1200, 1500 vagy 1800 kalóriánál kevesebbet naponta? Ha ennél kevesebbet eszel, azt mondják több kárt is okozhatsz magadnak, többek között. . .

A bél mikrobióta befolyása a fogyásra

2021. október 11.|

Egy új kutatás szerint a bélmikrobióta befolyásolja az emberek fogyóképességét. Az eredményeket a héten az mSystems című folyóiratban, az American Society for Microbiology nyílt hozzáférésű folyóiratában tették közzé.

Szépség a tányérról

2021. szeptember 27.|

Nem újdonság, hogy amit megeszünk, nagyban befolyásolja a közérzetünket, a vitalitásunkat, és persze a szépségünket is. Megfelelő étkezéssel a te bőröd is feszesebb, élettel telibb lehet, a hajad, a körmöd megerősödhet, így ápoltnak és szexinek érezheted magad.

Mikor (és mikor ne) hagyd ki a reggelit

2021. szeptember 27.|

A reggeli manapság egy vitatott téma. Egyes „szakértők” szerint elengedhetetlen az egészség megőrzéséhez és a súlygyarapodás megelőzéséhez, míg mások azt állítják, hogy annak teljes kihagyása a trükk ahhoz, hogy karcsúak és egészségesek maradjunk.

Hogyan tartsuk be az étrendünket: 7 tuti tipp, ami megkönnyíti a diétázást

2021. szeptember 20.|

Annak ellenére, hogy a diéta szó szerinti jelentése „étkezési szokás vagy életmód”, ma már általában olyan extrém étkezési folyamattal azonosítjuk, aminek kezdete és vége is van. Ha “étkezési módként” tekintünk újra a diéta szóra, az nem csak hasznosabb, de így az fenntarthatóbb is lesz számunkra hosszabb távon.

Fejleszd emésztésed a maximumra

2021. szeptember 20.|

Az anyagcsere az emberi szervezet egy komplex biológiai rendszere, ezt pedig az étrend és súlycsökkentő iparágak gyakran kihasználják. Valójában ez egy milliárd dolláros üzlet, amely évről évre növekszik, miközben az emberek keresik a módját, hogy felpörgessék testük természetes zsírégető képességét.

Mi az a halolaj?

2021. szeptember 6.|

A halolaj kétféle omega-3 zsírsavra utaló általános kifejezés: eikozapentaénsav (EPA) és dokozahexaénsav (DHA). Ezek az omega-3 zsírsavak általában halakban, állati termékekben és planktonban találhatók. Az EPA és a DHA zsírsavak részt vesznek különböző biológiai folyamatokban, például a gyulladások szabályozásában, különböző metabolikus folyamatokban és az agyműködésben.

Ez az 5 anyagcsere fokozó segíti a zsírégetésed!

2021. augusztus 23.|

Amikor az anyagcseréd valóban beindul, a testzsír szinte magától leolvad: tippjeinkkel fokozhatod a zsírégetést. Aktív anyagcserével hatékonyan serkented a zsírégetést, így könnyebben és gyorsabban fogysz majd - minden baljós anyagcsere-diéta vagy zsírégető készítmény nélkül.

Szuper növényi fehérjeforrások – Ezeket fogyaszd vegánként!

2021. augusztus 23.|

Az utóbbi években egyre többen nyitnak a vegán konyha felé és próbálnak áttérni részben, vagy teljesen a növényi étrendre különböző okokból kifolyólag, legyen az etikai, egészségügyi, vagy éppen környezetvédelmi, a lényeg, hogy az életmódváltás első lépése a konyhában kezdődik így vegyünk szemügyre pár alapanyagot, amit érdemes lehet beillesztened az étrendedbe.

A kávéról, kicsit bővebben

2021. augusztus 16.|

Emeld fel a kezed, ha valaha is elgondolkodtál azon, hogy túl sok kávét iszol-e... miközben a harmadik csészédet kortyolgatod délelőtt. Tagadhatatlan, hogy a dupla kávéra bizonyos reggeleken szükség van, de hol húzod meg a határt az egészséges kávéfogyasztás és a totális kimerültség között?

Izgalmas Citrusok

2021. augusztus 16.|

Szeretjük a citromot meg a narancsot is, de be kell látnunk, a két legnépszerűbb citrusfélén túl is van élet. A citrusok családja megannyi izgalmas fajtát kínál, némelyik ismertebb, mások kevésbé.

Egészséges grillszószok saját kezűleg!

2021. augusztus 9.|

Szeretsz grillezésre szupermarketből kész barbecue-szószokat vásárolni? Sajnos ez nem tesz jót az egészségednek, mivel cukor és adalékanyagok lapulnak benne. Íme 5 egészséges alternatíva, ezekre az alkalmakra!

Bővítsd az egészséges étolaj arzenálod

2021. július 26.|

Mostanra már tudod, hogy az egészséges táplálkozásnak főként a növényekre - zöldségekre, gyümölcsökre, hüvelyesekre, diófélékre és magvakra - kell összpontosítania. Ugyanez vonatkozik a konyhai zsiradékokra is: maradj a növényekből nyert olajoknál, mint például az olíva- vagy a repceolaj.

A rostok fontos szerepe a táplálkozásban

2021. július 19.|

A fehérjék, a szénhidrátok és a zsírok fogyasztása mellett hasonlóan fontos a rostban gazdag ételek fogyasztás is. Bármi legyen a célod, a rostok elegendő bevitelére szükséged lesz az egészségmegőrzés érdekében. Lássuk is a rostok típusait, és bevitelének módjait.