Melyik edzésterv passzol hozzád a legjobban?

2023. január 16.|

Ezt a kérdést érdemes kicsit máshogy feltenni magadnak. Az igazi kérdés így szólna: Melyik edzésterv illik legjobban a céljaimhoz és a testalkatomhoz? Első pillantásra az edzéstervek választéka óriásinak tűnhet, azonban ezek általában pár nagyobb csoportra oszthatók. Érdemes először kiválasztani azt a csoportot, ami a céljaidhoz, az edzettségi szintedhez és az alkatodhoz legjobban megfelel.

Hogyan edz egy amerikai futball játékos?

2023. január 9.|

Milánnal 13 éves kora óta dolgozunk együtt. Tehetségéhez soha nem fért kétség, mellette pedig a szorgalma is megvolt, hogy korosztályának egyik legjobbja legyen.

Néhány edzéstipp kezdőknek

2023. január 2.|

Honnan tudom, hogy az edzés működik? Milyen teljesítménymutatókat kell nyomon követnem? A edzések során a fejlődés gondos nyomon követése rendkívül fontos, amikor bármilyen fitneszprogramba vágsz bele.

A legjobb csípő gyakorlat férfiaknak

2022. december 12.|

Ha az edzés közben csak egy ízületet akarsz megdolgoztatni, azt ajánljuk mindenképpen válaszd a csípődet. Ha pedig a férfiak számára a legjobb csípőgyakorlatot akarod végezni, válaszd a felhúzást.

A legjobb gyakorlatok bemelegítéshez

2022. november 28.|

A bemelegítés elengedhetetlen az edzések előtt. Néha már az is elég, ha néhány percig csak menetelsz egyhelyben és mozgatod a karjaidat, hogy felkészítsd a tested arra, ami következik.

A 7 legjobb fenék gyakorlat férfiaknak

2022. augusztus 8.|

Ha megkérdezzük a nőket, hogy a férfi anatómiájának melyik részét szeretik a legjobban megnézni, a nagy többség garantáltan azt válaszolja: "A fenekét!". Azt várják, hogy legyen kerek és feszes. A nagy, lötyögő fenék vagy a lapos, nadrágban alig látszó fenék határozottan nemkívánatos.

Várod, hogy a motiváció rád találjon? Vegyük át a dolgokat

2022. július 11.|

Mindannyian tudjuk, hogy a motiváció a személyes és szakmai céljaink elérésének kulcsfontosságú összetevője. De ha arra várunk, hogy a motiváció hirtelen villámcsapásként csapjon le, sokkal kisebb valószínűséggel teszünk egyetlen lépést is bármilyen cél felé.

Dobj le 2 kg hasi zsírt diéta nélkül

2022. július 4.|

Egy tanulmány szerint ezzel a 20 perces zsírégető gyakorlattal tényleg sikerülhet! Tényleg megszabadulhatsz a hasi zsírtól? Hihetetlennek tűnik, igaz? Nos, az is. Egy új tanulmány szerint, egy bizonyos típusú edzés, úgy tűnik, valóban "égeti" a hasi zsírt – tudományosabban megközelítve a zsigeri zsírt.

Ez a 6 lépés megváltoztathatja az életed

2022. június 27.|

Ha szeretnéd felfedezni, hogyan élvezheted egy életen át az egészséges és tápanyagokban gazdag ételeket, kezdd azzal, hogy ezt a hat egyszerű lépést a gyakorlatba ülteted.

Miért ne hagyd ki a lábedzést?

2022. április 11.|

Az edzéseid során az egyik legnagyobb hiba, amit elkövethetsz, az nem más, mint a láb edzés kihagyása. A lábedzés nem keverendő össze a futással, kardióval vagy a biciklizéssel. Külön kell edzened a lábaidat, súlyokkal.

Teljes testes edzés kézisúlyzókkal

2022. április 4.|

Ha csak egy rövid edzésre van éppen időd, ígérjük ez a gyors edzésterv nagy hasznodra fog válni. A kézisúlyzós gyakorlatoknak számos előnye van, melyeket kár lenne elfelejteni csak azért, mert kényelmesebb gépekkel vagy rúddal elvégezni bizonyos gyakorlatokat.

5 tuti módszer az izomnövekedés beindítására

2022. március 7.|

A izomnövekedéshez az edzésed megtervezésén keresztül vezet a legbiztosabb út! Ha a következőkben részletezett tippeket figyelembe veszed szinte garantáltan elfogod érni a kitűzött célodat. Lássuk mikre kell odafigyelned:

5 tipp a nagyobb karokért!

2021. szeptember 20.|

Sokan abba a hibába esnek gyakran, hogy a siker miatt ,akár naponta karoznak legyen szó csak 1-1 gyakorlatról. A legtipikusabb hiba az, hogy ha egy izomcsoportot elmaradottnak látunk, akkor éjjel-nappal azt szeretnénk edzeni , ez pedig a regeneráció rovására megy.

Elég egy héten 3 napot edzeni? Így egészen biztosan.

2021. szeptember 13.|

Amennyiben egész testet edzel elégnek kell, hogy legyen. Mi is a top 6 alapgyakorlat? Guggolás, felhúzás, fekvenyomás, húzódzkodás , tolódzkodás, karhajlítás. Igen ezek az alapok ami annyit jelent, hogy ezek fogják neked megadni az alap erőt, erő-állóképességet és vázizomzatot, erre tudunk építkezni utána más kiegészítő, akár izolációs gyakorlatokkal.

Fogyj kocogással/futással!

2020. november 30.|

Kössünk egy fogadást! Lépj fel a világhálóra, s ha három percen belül nem találkozol valamilyen „fogyasztószeres” reklámmal, nyertél!

Mi történik a testünkkel, ha hanyagoljuk az edzéseket?

2020. szeptember 7.|

Akár beismerjük, akár nem, időről időre az edzések háttérbe szorulnak. Okolhatjuk a pár hetes nyaralást, az időjárást, vagy épp a papírtornyot az íróasztalunkon. Néha úgy döntünk, hogy kihagyunk egy edzést...majd egy újabbat...és egy újabbat...

A legjobb gyakorlat egy igazán kemény testért.

2020. augusztus 31.|

Célod, hogy csökkents a testzsírodon, miközben izomtömeget építesz? Ha válasz igen, add hozzá az edzésedhez ezt a gyors és könnyen végrehajtható módszert vagy végezd akár önmagában.

5 tipikus hiba, amit kerülj el karedzéseid során!

2020. augusztus 10.|

Mindent beleadsz, hogy erős karjaid legyenek, de az edzéseid nem olyan hatékonyak, mint vártad? Az ebben a cikkben leírt 5 hibából legalább egyet majdnem mindenki elkövet. Olvass figyelmesen, légy hatékony!

Súlyzós edzés mindenek felett

2020. augusztus 3.|

Régen elmúltak azok a napok mikor kizárólag profi testépítők és atléták emeltek súlyokat. A Physical Activity Guidelines for Americans egyértelműen mindenki számára javasolja, hogy végezzen minimum heti kettő alkalommal teljes testes súlyzós edzést.

4 könnyű módszer a derékfájdalomra

2020. július 27.|

Jó esély van rá hogyha ezt a cikket olvasod nincs rám szükséged, hogy elmondjam mennyire zavaró és elgyengítő hatású a derékfájdalom. Amit viszont valószínűleg nem tudsz, az az, hogy milyen lehetőségeid vannak, hogy javíts a helyzeten.

Nyak vagy Váll Fájós Vagy? Ez lehet a megoldás!

2020. július 27.|

Folyamatos fájdalom gyötri a nyakadat vagy a hátad felső részét, netán állandó feszültséget érzel ezeken a területeken? A nyakfájást okozhatják gyenge izmok, hanyag tartás vagy degeneratív elváltozások a nyaki gerincben. Az eredmény merev, feszes izmok, fájós nyak, vállak és csökkent mozgástartomány.

  • A plank-en túl

A plank-en túl

2020. július 6.|

Kétségtelen, hogy a plank vagy más néven alkartámasz, az egyik legjobb gyakorlat a core izomzat megedzésére, főleg funkcionális szempontból. Ezt a hatékony gyakorlatot bárki végezheti a 17 éves fiatal sráctól, aki éppen csak megváltotta az első kondibérletét, a 70 éves nagymamáig amennyiben edzettségi szintje és ízületeinek állapota megfelelő.